sobota 12. februára 2011

VERTEX COLOR Mapping

       Skúška tieňov do trate ROC 2008 v 3ds maxe. To som už dávnejšie testoval aj na trati Peklo, ale nevedel som nastaviť správné parametre. Nakoniec zobrazovanie tieňov cez vertex color sa musí nastaviť aj v tracksettings. ini. Pri nesprávnych  parametroch sa tiene nezobrazujú a to bol aj dôvod, prečo som to na Pekle nechal... ROC 2008 je zasa ideálná trať na testy pre malú rozlohu. Postupne som už po úprave tracksettings.ini začal testovať rôzne nastavenia svetiel aj vertex color parametrov. Pre predstavu jeden test trvá pri renderovaní ( vytváraní tieňov) asi 600 objektov trate približne 20 minút. A testov bolo za 2 dni asi 15 ......  Prekvapila ma veľkosť súboru geometrie LBS, ktorý sa tieňmi zväčšil  2 x !

Výsledok testov je na screenoch :

                                  Bez tieňov ( without shadows)               S tieňmi  ( with shadows)







... kedy ja budem relaxovať....:) 

Miro 

7 komentárov:

  1. Toto bola jedna z posledných vecí, čo mi nedala spávať... a teraz už fakt dosť :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak, teraz keď si v laufe si ideš oddychovať ? Veď ťa musia inšpirovať dary, čo si už dostal...alebo nedostal ?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ci dostal alebo nedosal to nieje dovod aby pri tom sedel den noc a ak aj nieco dostane tak to ho neuzivy,toto nebola moc vhodna otazka podla mna

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sorry, tak to som tak nemyslel, prepáč Miro. Vôbec sa ti nedivím, že po 2 rokoch tvrdej a náročnej práce hlavne na čas, si chceš aj oddýchnúť...Čítal som na českom plugine v anglickom fóre, že ti pripravujú trať Rally vinho Madeira, tak sa už dopredu teším :)). Tam máš silný fun club...:)

    Martin

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Píšu mi stále,aby sa im urobil niektorú RS z IRC Rali Vinho Madeira, ale neviem či sa na to dám. Aj keď sľubujú všetky podklady, čo budem potrebovať...:) ,čo je zasa na druhej strane dosť podstatné pri tvorbe novej trate. Doposiaľ som takúto ponuke ešte nemal...a trate sú tam fakt pekné.

    OdpovedaťOdstrániť