pondelok 3. januára 2011

Reversed version PEKLO

     Dlho som sa rozhodoval, či urobiť aj nejakú otočenú trať. Myslím, že Peklo by mohlo byť v obrátenej verzii zaujímavé. Skúsil som to ,ale tá serpentínová časť bude ešte náročnejšia, ako keď sa ide zospodu.....

    A čo všetko sa musí urobiť nanovo ? Kamery, rozpis, dosť objektov otočiť ( divákov, značky,reklamy, nejakú vegetáciu ), nanovo urobiť pásky, lebo z opačnej strany jazdy ich nevidieť .....
 Určite ešte musía pribudnúť stromy v niektorých miestach.

   Vôbec ani netuším koľko práce a času ma to bude stáť. Ale pokiaľ nie sú tiene do Pekla, tak sa môžem zatiaľ baviť s touto verziou :), keď ten sneh nechce napadnúť ( textúry stromov a cesty) , aby som dokončil aj snow verziu.



Postup prác:

29.1.2011    -    Kamery                                          - 100 %
                         Pásky    (Fences)                             - 100 %
                         Reklamy, diváci,značky,animácie        - 100 %
                         Oprava vegetácie                            -  100
                         Rozpis   (Pacenotes)                        -  100 %

Tak to som nečakal, že to pôjde tak rýchlo  : ))))))))))))))))) ,už len TIENE a máme HOTOVO !

Miro

11 komentárov:

  1. The reversed version is a touch of class to your work.
    In any case, it is magnificent and there are no words to say.
    Congratulations again .. and thanks!

    Stefano

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miro, ty jsi stejně k neutahání :-)
    CERVENY Martin

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miro je v pohode, to len na plugine je všetko strááááášne zložité a adminov všetko zaťažuje, okrem TR. Tam sa idú posrať, ak je treba niečo urobiť.....aj len pre jedného jazdca, ako včera....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj.Už som tu raz písal, že budeme komentovať len tvorbu tratí. V pohode som, keď sa mi darí a ide všetko, ako po masle. Keď už vieš, ako na to, tak je to už o moc lepšia zábava, ako na začiatku...
    A otočené Peklo bude za pár dní (1 max 2) -:))))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělá zpráva Miro, za RBRplus palec nahoru ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Always and only great news here.
    Thanks Miro

    Stefano

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dik za to co robis pre komunitu RBR!
    Da sa Ti nejak helfnut v grafike/skriptoch? Robim grafiku a skripty do hier uz nejake tie roky a mozno by som vedel nejak prilozit ruku k dielu. Kontakt: joehunter(at]host.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, ďakujem. Napíšem ti na mail.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Miro, dlouho už jsem nic tak perfektního co se profilu tratě týká neviděl, WRC 2010 tratě jsou proti té tvé jako by je dělal Disney pro děti, Děkuju (a myslím že nejsem sám) za kus dobré práce.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem, som rád, že sa táto RZ podarila a profil je ozaj moc dobrý na rally. Ved ani na zahraničných online pluginoch nečakajú na tiene a už to tam valia. Dokonca už aj testovacie peklo Snow :)). Tam im nevadí, že to nie je ešte hotové,len nech je nová trať :))

    OdpovedaťOdstrániť