pondelok, 17. januára 2011

PEKLO + PEKLO Snow

Práce na 4 verziach Pekla :


PEKLO                        - komplet   -  bez tieňov
PEKLO reversed           - komplet   -  bez tieňov

PEKLO Snow               - komplet  -  bez tieňov  
PEKLO Snow reversed  - komplet  -  bez tieňov 


     Termín uvoľnenia bude známy až po generovaní tieňov a následných testoch a úprav niektorých textúr. Prvý test generovaných tieňov sa už testoval, ale pre značnú veľkosť ( skoro 3x sa zväčšil LBS súbor a datových máp bolo 103 ! - doteraz ich bolo približne 20 )  sa musia znova generovať tiene a zistiť optimálnu veľkosť pre plynulé jazdenie na trati.....

Miro

8 komentárov:

  1. Miro, ty si démon.. Kdo by byl řekl, že generování stínů trvá dýl, než modelování tratě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Samotné generovanie tieňov trvá tak 2 až 3 hod ( toľko to bolo na Mlynkách....) a zbytok času neviem posúdiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Testoval som SnowMod, ale tento kolízny mesh nie je funkčný, aj keď je skopírovaný z orig. fínskych tratí...zasa asi nejaká nekompatibita s Wallabym a exportom do hry, ako tie scripty maršalov :(...Snehovú verziu nerobil ešte nikto, tak sa nemám ani koho opýtať...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Reslik: Hmm :( ,snad se to Miro podaří vyřešit.Bez těch pořadatelů a snow modu to asi nebude ono.Tuším,že ani rozpohybovat vodu se zatím nepodařilo,tak jako to jde v origo tratích,což mě taky docela mrzí.Snad se to ještě podaři nějak zdokonalit.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Honzo, mńa to tiež mrzí, že to nejde. Animácie... toľko som už pri tom strávil času a nič. Chcel aspoň blikajúce svetlo na smerových tabuliach pred obchádzkou, ale nedarí sa. Už som prešiel rôzne iné hry a aj návody , ale neviem v exporte z Pandy nastaviť parametre a možno ani Wallaby toto neprijme, tak ako specular a bump mapy.
    A Snowmod - každý jeden kolízny mesh musíš dorovnať(vo všetkých troch osiach) a ako vláčik jeden za druhým po oboch stranách trate....približne 8000 ks ( už som to aj zredukoval, lebo to zasa nemusí byť na tejto trati všade).
    Aké je to jednoduché robiť tie trate....:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. miro nebolo by mozne spravit toto peklo aj do RF? ze by si to do RF len nejako jednoducho skonvertoval

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dennis, jednoducho to určite nebude, ale nemám s tým žiadne skúsenosti... a momentálne ani čas. V rFactore valia trate skoro denne - BTB je na toto presne vytvorený.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak potom nic .. len som sa chcel spytat ze ci nahodou

    OdpovedaťOdstrániť